Tuesday, June 27, 2006

3 comments:

parinteleporfirie.blogspot.com said...

Buna Irina,

Imi place proiectul tau. Ma gandeam ca poate ma poti ajuta. Scriu poezie pentru copii, am debutat in Revista Satului, o revista de cultura si spiritualitate argeseana, care promoveaza poezia la sate. Daca te intereseaza si ai vrea sa ma ajuti sa imi "dau startul", te rog sa imi scrii. Am si eu un blog, http://vaniliesiiubire.blogspot.com
Felicitari si toate cele bune,
Gabriela Macelaru

parinteleporfirie.blogspot.com said...

Buna Irina,

Imi place proiectul tau. Ma gandeam ca poate ma poti ajuta. Scriu poezie pentru copii, am debutat in Revista Satului, o revista de cultura si spiritualitate argeseana, care promoveaza poezia la sate. Daca te intereseaza si ai vrea sa ma ajuti sa imi "dau startul", te rog sa imi scrii. Am si eu un blog, http://vaniliesiiubire.blogspot.com
Felicitari si toate cele bune,
Gabriela Macelaru

10:56 AM

parinteleporfirie.blogspot.com said...

Foarte buna initiativa.
Gabriela